• بازدید : 78 views
  • بدون نظر

خرید و دانلود
با قیمت 7,500 تومان
دانلود رایگان پایان نامه بررسی ديدگاه مخاطبان پيرامون تاثير انيميشنهاي تلويزيوني شهرداري-خرید اینترنتی پایان نامه بررسی ديدگاه مخاطبان پيرامون تاثير انيميشنهاي تلويزيوني شهرداري-پایان نامه بررسی ديدگاه مخاطبان پيرامون تاثير انيميشنهاي تلويزيوني شهرداري-دانلود رایگان مقاله بررسی ديدگاه مخاطبان پيرامون تاثير انيميشنهاي تلويزيوني شهرداري
این فایل در ۱۸۴صفحه قابل ویرایش تهیه شده وبه موارد زیر می پردازد:

عصر ارتباطات نام كنوني زندگي انسان هاي امروزي است۰ در اين دوره جمعيت به طور انبوه و متمركز در شهرهاي بزرگ طبق شرايط خاص متمدن صنعتي وضعيت زندگي جمعي خود را شكل  میدهد.در ادامه برای آشنایی بیشتر شما توضیحات مفصلی میدهیم.

     بدون شک در دنیای ارتباطات، رسانه و تلویزیون به عنوان یکی از بزرگترین و پرمخاطب ترین وسایل ارتباطی، کمک بزرگی به فرآیند فرهنگ پذیری جامعه و آموزش رفتارهای گوناگون
می نماید.وسایل ارتباط جمعی در انتقال پیام و تأثیرگذاری بر مخاطبان نقش به سزایی دارد. از تبلیغات نوینی که از رسانه پرمخاطب تلویزیون پخش می گردد، انیمیشن هایی است که در اشکال گوناگون پخش می گردد. سازمان ها برای پیام رسانی از این ابزار پرقدرت سود می جویند، چرا که نظرات متنوع را به بیشترین تعداد مخاطب ارائه می دهد. تحقیقات گوناگون نشان داده است، تأثیری که تبلیغ انیمیشن بر مخاطب دارد بیش از سایر تبلیغات می باشد.تبلیغات انیمیشن در عین ساده بودن و دارا بودن حالت طنز و فکاهی، در قالبی سرگرم کننده می تواند حامل پیام های زیادی باشد. امروزه حتی از انیمیشن در ساخت فیلمهای بلند استفاده می نمایند، و این به دلیل همان اثرگذاری سریع و مثبت آن می باشد. شهرداری تهران به دلیل حساسیت  شغلی خود به منظور ایجاد شهری منضبط و قانونمند و برخوردار از امکانات بهداشتی و رفاهی،از تبلیغات انیمیشن در قالب پیام های کوتاه و داستانی و در عین حال سرگرم کننده استفاده کرده و قوانین لازم برای داشتن یک شهر سالم و شهروند ایده آل را، به مخاطبان ارائه
می دهد، از جمله پاکیزه نگه داشتن شهر، دستورات و مقرات راهنمایی و رانندگی و غیره. به عقیده روان شناسان و جامعه شناسان زمانی می توان قوانین را رعایت کرد و به آن احترام گذاشت که در آن فرهنگ سازی صورت گرفته باشد و در طولانی مدت نهادینه شود. شهرداری تهران اکنون مدتی است که با پخش تبلیغات انیمیشن سعی در بهبود مشکلات شهروندی داشته و دارد، و لذا این سؤال مطرح است: آیا تبلیغات انیمیشن شهرداری تأثیر مثبت و مؤثر بر مخاطبان دارد یا خیر؟ و عملکردهای رفتاری مردم از این تبلیغات چگونه است؟

 

اهميت و ضرورت تحقيق

 ارتباط انسان ها منشا فرهنگ و عاملي در راه ارتقاي انساني و فقدان به معناي سكون نسبي در حيات انساني است. وسايل ارتباط جمعي و خصوصا تلويزيون به عنوان يكي از وسايل ارتباط دهنده نقش عظيمي را در انتقال ارزش ها، هنجار ها و مجموعه فرهنگ جامعه ايفا مي كند.

امروزه مسئله ارتباطات جمعي و تلويزيون در سطح جهاني مطرح بوده به گونه اي كه يك پيام ساده امواجي از تاثير را در سطح جهان چه در زمينه آموزش نيروي انساني و چه در زمينه سياست، اقتصاد و…. ايجاد مي نمايد. تلويزيون به لحاظ آن كه تكنولوژي صداو تصوير را به همراه خود دارد و مي تواند تا دورترين مناطق جهان و براي هر قشري از جامعه مورد استفاده قرار مي گيرد، مهم مي باشد. به عبارت ديگر برنامه هاي تلويزيوني با بكارگيري از آخرين علوم و تكنولوژي هم مي تواند اشاعه دهنده كجروي و بزهكاري اجتماعي باشد و هم مي تواند تهميداتي را براي رشد و تعالي انسان فراهم آورد و زمينه آگاهي از جهان گردد و بدين ترتيب پژوهش در تاثير تلويزيوني امر كاملاً بديهي و محسوس
مي باشد.اهميت خاص وسايل ارتباط جمعي در دنيايي كه هر روز بيش از پيش به گسترش اين وسايل مي انجامد و در نهايت موجبات بسط نفوذ و تأثير آنان را فراهم مي آورد. و ديگر اينكه در دنياي امروز وسايل ارتباط جمعي روزنامه-راديو-تلويزيون وسينما در راه پيشرفت و تمدن بشري نقش به سزايي را به عهده دارند۰

 

اهداف تحقیق:

هدف اصلی: بررسی تأثیر تبلیغات انیمیشن شهرداری بر عملکرد مخاطبان، است.

اهداف فرعی: -بررسی نحوه تأثیر گذاری تبلیغات انیمیشن برمخاطبان.

               – بررسی چگونگی تغییر رفتار مخاطبان متأثر از ارائه تبلیغات انیمیشن.

 

فرضیه های تحقیق:

۱-بین سن مخاطبان و آموزش مردم رابطه وجود دارد..

۲-بین تحصیلات مخاطبان و آموزش مردم رابطه وجود دارد

۳- به نظر می رسد بین عامل جنسیت آموزش مردم رابطه وجود دارد.

۴- بین نوع گفتگوها در انیمیشن و آموزش مردم رابطه وجود دارد.

۵- بین محتوای تبلیغات و آموزش مردم رابطه وجود دارد.

سؤالات تحقیق

۱-آیا بین سن مخاطبان و آموزش مردم رابطه وجود دارد..

۲- آیا بین تحصیلات مخاطبان و آموزش مردم رابطه وجود دارد

۳- آیا بین عامل جنسیت آموزش مردم رابطه وجود دارد.

۴- آیا بین نوع گفتگوها در انیمیشن و آموزش مردم رابطه وجود دارد.

۵- آیا بین محتوای تبلیغات و آموزش مردم رابطه وجود دارد.

 

متغیرهای پژوهش

متغیر مستقل: تبلیغات انیمیشن تلویزیون

متغیر وابسته: رفتار مخاطبان

 

خرید و دانلود

با قیمت 7,500 تومان

عتیقه زیرخاکی گنج