گردنبند مرغ آمین خرید vpn امپراتور همکاری در فروش فایل
  • بازدید : 115 views
  • بدون نظر

خرید و دانلود
با قیمت 4,500 تومان
این فایل در ۴صفحه قابل ویرایش تهیه شده وشامل موارد زیر است:

   شنبه ۷ آذر ماه۱۳۸۳/ ۱۳:۳۰- به همت نشریه پیام بیمه ایران سمینار تخصصی، بازاریابی در صنعت بیمه روز گذشته در باشگاه بیمه ایران برگزار شد.
   هدف از برگزاری این سمینار بررسی بازار بیمه و بهره مندی از فناوری اطلاعات، کارآمدی بازاریابی، تحلیل نقاط قوت و ضعف در بازاریابی بیمه، بررسی مدل رفتاری بیمه گذاران و چگونگی بازاریابی بیمه عمر و مدیریت بازاریابی بود که با حضور مدیرالن صنعت بیمه و اساتید دانشگاه برگزار گردید
   فرهاد خرمی، استاد دانشگاه در اولین مقاله تحت عنوان تحلیلی اقتصادی از اینترنت و فناوری اطلاعات به بازارها و موسسات بیمه، تاثیر فناوری اطلاعات را بر خدمات، عموما و بازارها و موسسات بیمه به طور اخص مورد بررسی قرار داده و با توجه به روند جهانی شدن، مقررات زدایی و خصوصی شدن صنعت بیمه آثار آن را بر رقابتی شدن صنعت بیمه مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. همچنین در این مقاله رابطه استفاده از فن آوری با واسطه گری، کاهش هزینه های جانبی، ارایه خدمات و محصولات جدید، حذف موانع ورود به صنعت بیمه و رفع دل نگرانی های دستگاه های نظارتی و کنترل صنعت بیمه از روند ایجاد بازار ارزیابی شده است تا بتوان انواع مختلف بیمه و توانایی خرید بیمه توسط بیمه گذاران بالقوه را تسهیل نمود.
   دومین مقاله با عنوان کارآمدی بازاریابی در صنعت بیمه توسط دکتر حسین کدخدایی، استاد دانشگاه اکو با استفاده از تجربیات بانک های انگلیسی در مقایسه با رقبای آلمانی چگونگی تبلیغات و آگهی های بازرگانی در فعالیت های تولیدی و خدماتی را ارزیابی نموده و این نوع تبلیغات را رد می نماید، و موضوع اطلاع رسانی خدمات را دارای کارآیی بیشتری می داند وی در ادامه مقاله با توجه به ضرب المثل مشت نمونه خروار است، ارایه صحیح خدمات مورد نیاز مشتری، نوسانات اقتصادی جامعه امروزی و تورم موجود را به عنوان عوامل موثر بر رویکرد جامعه به عنوان می نماید و ضمن بررسی این عوامل و چگونگی تبلیغات، اطلاع رسانی شرکت های بیمه خصوصا بیمه ایران را تا حدودی قابل توجه ارزیابی می کند.
   سومین مقاله با عنوان مدیریت بازاریابی در صنعت بیمه توسط منصور لطفی، مدیر شرکت خدمات بیمه ای عصر گسترش، صنعت بازاریابی را در نزد کشورها و شرکت های پویا و هدفمندی امری ضروری می داند که این مهارت با نگرش هدفمند و سمپاتیک ضمن شکستن مرزها قدرت کامیابی را نسبت به سایر رقبا افزونتر خواهد ساخت و منشا آن را شناخت نیازها و خواسته های انسان (مشتریان) و برآوردن آن داشته است و در این مقاله بازاریابی یعنی تلاش و کوشش در راستای از قوه به فعل درآوردن معادلات برای ارضای نیازها و خواسته های بشر تشریح شده است.
   چهارمین مقاله با عنوان ارزایبی بیمه توسط محمد اسماعیلی، مدیریت بیمه ایران استان زنجان با تاکید بر نظر پیتر دراکر هدف هر سازمان را ایجاد مشتری رضایتمند معذفی می نماید. وی در ادامه از تبدیل مشتریان راضی به مشتریان وفادار، توسعه افقی بازاریابی، حساسیت بازاریابی بیمه به ویژه در هنگام پرداخت خسارت و اهمیت و نقش نمایندگان، کارگزاران و بازاریابان را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد.
   آخرین مقاله با عنوان مدل رفتاری بیمه گزاران در جریان خرید بیمه نامه توسط خلیل حسن زاده، مدیر کل بیمه ایران استان کرمان عوامل اصلی تاثیرگذار بر رفتار بیمه گذار غیر سازمانی مورد ارزیابی قرار می دهد و محرک های بازاریابی، جعبه سیاه بیمه گزار و واکنش نسبت به پارامترهای مذکور را بررسی می نماید.
   در خاتمه این سمینار کارگاه آموزشی با موضوع طراحی بازاریابی Plan Marketing برای دفاتر فروش توسط حمدالله پویا، اسناد بازاریابی برگزار گردید که شناخت نقاط قوت و ضعف بازار فرصت ها و موانع در افزایش فروش بیمه و راهکارهای رسیدن به توسعه بررسی شد و نهایتا مدل SWOT در بازار فروش با هدف بازاریابی بهینه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
   این سمینار با سخنرانی دکتر عباس زادگان، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در زمینه بازاریابی عملی و چگونگی بهره مندی بیمه گذاران از خدمات بیمه ایران و نحوه جذب آنان به وسیله کمیته فروش خصوصا نمایندگان بیمه ایران آغاز شد.
   دکتر عباس زادگانسپس بر تشکیل کمیته های بازاریابی تاکید و نظریه هجوم به بازار  را در بیمه های خرد مطرح نمود و گفت: در برنامه آتی بخشی از کنسرسیوم ها بیمه ای را به منظور گسترش بازاریابی به بخش خصوصی واگذار خواهیم کرد.
   مدیر عامل بیمه ایران در ادامه ضمن بیان توافقات به عمل آمده با سازمان ها و نهادهای مختلف منجمله خانه کارگر- خانه کشاورز، بانک کشاورز و … بر گسترش بیمه های باربری تاکید نمود و چگونگی انجام این امر را مورد بررسی قرار داد و مذاکره با گمرکات و بانک و اتاق بازرگانی را به عنوان راه کار اولیه برشمرده و ضمن تایید رشد بیمه های مسئولیت در بیمه ایران انتظارات خود را از بیمه های مهندسی بیان نمود.
   وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: تسریع در پرداخت خسارت، استقرار کامل الگوی مشتری مداری و انتخاب  ریسک مناسب مهمترین راهبردهای جذب بازار و بازاریابی مناسب می باشد

خرید و دانلود

با قیمت 4,500 تومان
  • انتشار : ۱۷ اسفند ۹۴
  • دسته بندی :
  • نویسنده :

عتیقه زیرخاکی گنج