• بازدید : 69 views
  • بدون نظر

خرید و دانلود
با قیمت 4,000 تومان

دانلود رایگان تحقیق گزارش تحقيق تكنولوژي ، توسعه ، آموزش هيئت علمي-خرید اینترنتی تحقیق گزارش تحقيق تكنولوژي ، توسعه ، آموزش هيئت علمي-دانلود رایگان مقاله گزارش تحقيق تكنولوژي ، توسعه ، آموزش هيئت علمي-تحقیق گزارش تحقيق تكنولوژي ، توسعه ، آموزش هيئت علمي

این فایل در ۳۰صفحه قابل ویرایش تهیه شده وشامل موارد زیر است:
اعضاي هيئت علمي تمام وقت و پاره وقت قصد اموزش و ادامه استفاده از تكنولوژيهاي اموزشي در تدريس علارغم موانع شخصي و نهادي سطح مهارت ، زمان ، بودجه ، پوستيژ يا اعتبار نسبت به استخدام رسمي و تشويق را دارند.
اعضاي هيئت علمي پاره وقت علاقمند به اموزش تخته سياه پيشنهاد شده در دانشگاه هاي منطقه هستند 


موضوعات نيازها
هيئت علمي علاقه و برخورداري اش از پيشرفت حرفه اي و بهترين روشهاي توليد و مشمول پيشرفت صفحه وب ، جلسات بحث اينترنتي ، تحقيق تكنولوژي و چند رسانه اي برنامه آموزشي شان را بيان كرده است . 
‍CTL مخالفت پيشنهاد كارگاه هايي براي پيشرفت حرفه اي است كه زمان و سطح نياز آموزشي را براي هيئت علمي براورد مي كنند.
كمك ادارات علمي براي اضافه كردن تكنولوژي به تدريس و زمان جهت ايجاد روشهاي جديد
يك اقدام غير از Powerpoint جايگزين شده سخنراني ( كنوانس ) مثلا استفاده بانعي از نرم افزار
اموزش فردي براي منضبط كردن تكنولوژيهاي علمي ويژه با سطوح مختلف مهارت پيشنهاد شده توسط CTL لازم است . 

توصيه هاي عملي
هيئت علمي پاره وقت نگراني خود را از نداشتن كارتهاي هوشمند در دانشگاه هاي منطقه بيان كرده است
به هر حال در پايان اين گزارش RCA نياز تهيه يك كارت هوشمند براي هر كلاس درس در محلهاي محوطه دانشگاه منطقه را بيان كرده است . 
نصب كلاسهاي درس هوشمند توسط ‍CTL و OIT را ادامه دهيد تا ۱۰۰ % فضاهاي تكميل شوند اين هدف در پاييز ۲۰۰۷ انجام مي شود استاندارد سازي و ساده كردن دستگاه را در پاسخ به واكنش هيئت علمي و پيروي از ADA ادامه دهيد.
CTL بطور تنگاتنگ و گروهي با دفتر Provost دفتر تكنولوژي اطلاعات و كميته تكنولوژي هيئت علمي به كمك كتابخانه كپي رايت و كميته هاي ارزيابي براي ارائه يك برنامه استراتژيك براي تكنولوژي اموزشي در ULV در طول ۲۰۰۶ – ۲۰۱۰ كار خواهد كرد . 
تحقيق دانشجوي متاسب برابر را براي تنظيم برنامه هاي تكنولوژي علمي با نيازهاي يادگيري دانشجو تهيه كنيد . تحقيق شخصي ويژه القاء تكنولوژي در جامعه يادگيري ULV را ادامه دهيد.
هدف
هدف از اين تحقيق تعيين كردن نگرشها نياز ها هيئت علمي و تجربيات تكنولوژيهاي اموزشي وسال كلاس درس سرويس هاي پيشرفت حرفه اي و سيستم مديريت دوره و تخته سياه است . 
روش
۱۵ سال از اين تحقيق انتخاب شدند و از مقياس هاي فعلي تغيير داده شدند . اين تحقيق فقط از طريق ايميل به هيئت علمي تمام وقت در پاييز ۲۰۰۵ و به هيئت علمي پاره وقت در بهار ۲۰۰۶ ارسال شد . پاسخ دهنده ها : 
۸۴ نفر از هيئت علمي تمام وقت پاسخ دارند ، (۴۴ % ) از كل ۱۸۹ نفر شناسايي شده
۱۸۹ نفر از هيئت علمي پاره وقت پاسخ دادند ، ( ۲۹% ) ۴۶۴ نفر از كل نفر شناسايي شده
اكثر پاسخ دهندگان هيئت علمي تمام وقت ، استاديار و استاد كامل بودند
اكثر پاسخ دهندگان هيئت علمي پاره وقت ، دستيار پروفسور و مربي بودند . 
به ضميمه A بعنوان يك مسند كامل مراجعه كنيد . جداول مضمون كيفي از جداول كمي طرفداري مي كنند و در صورت لزوم سئوالات پاسخ آزاد را بيان مي كنند . 

خرید و دانلود

با قیمت 4,000 تومان
  • انتشار : ۲۰ اسفند ۹۴
  • دسته بندی :
  • نویسنده :

عتیقه زیرخاکی گنج