امپراتور همکاری در فروش فایل
  • بازدید : 91 views
  • بدون نظر

خرید و دانلود
با قیمت 6,000 تومان
این فایل در ۳۴صفحه قابل ویرایش تهیه شده وشامل موارد زیر است:

دراین پروژه به مسائل زیر پرداخته میشود ودر این جا نمونه ای از پرسشنامه پرداخته میشود.
۱- بيمارستان داراي چه امكاناتي است؟
۲- براي گرفتن اطلاعات بايد به چه مكاني مراجعه كرد؟
۳- براي پرداخت هزينه چه كاري بايد انجام داد؟
۴- براي انجام آزمايش بايد به كجا مراجعه كرد؟
۵- اطلاعات مربوط به يك بيمارستان در چه مكان هايي قابل مشاهده است؟
۶- جزئيات مربوط به بيماران در كدام بخش ذخيره مي شود؟
۷- چگونه آزمايشات و معالجه بيماران انجام مي شود؟
۸- براي تهيه دارو به كجا مراجعه شود و هزينه آن چگونه پرداخت مي شود؟
۹- بخش پذيرش در بيمارستان چه كار هايي انجام مي دهد؟
افزایش پزشکان تخصصی ، فعال بودن بیمارستان در جهت افزایش معلومات دکترها و پرستاران افزایش منابع کتابخانه ای و… تشویق پرسنل فعال و متعهد نظارت بر کارکنان بیمارستان مهیا نمودن شرایط محیطی بهتر برای بیماران از جمله فعالیت های مربوط به بهبوده سیستم مربوطه است که در بسیاری از بیمارستان ها در حالت اجرائی شدن قرار دارد 
پزیرش : اولین قسمتی که در بیمارستان برای انجام هماهنگی های لازم باید به آن مراجعه شود که دارای لیستی از تمام بیماران موجود در بیمارستان و اطلاعات دیگر می باشد
حسابداری: بخش مربوط به امور مالی که شامل هزینه های درمانی و داروئی در بیمارستان موجود می باشد
آزمایشگاه: در بیمارستان برای انجام آزمایشات تعیین شده توسط دکتر به این بخش مراجعه می شود که نتیجه آن به دکتر مربوطه ارجاع داده می شود.
انبار: دارای اطلاعات کامل از میزان وسایل موجود مثل میزان سرشماری تخت ها می باشد  
مدیریت امکانات :قسمتی در بیمارستان که تجهیزات مورد نیاز بیمارستان برنامه های کاربردی بهتر وغیره را تاُمین می کند  
مدیریت ذخیره دارو: بخشی که مسئولیت خرید سفارشات داروئی وتحویل و نگهداری دارو ها را بر عهده دارد

خرید و دانلود

با قیمت 6,000 تومان

عتیقه زیرخاکی گنج