گردنبند مرغ آمین خرید vpn امپراتور همکاری در فروش فایل
  • بازدید : 89 views
  • بدون نظر

خرید و دانلود
با قیمت 12,000 تومان
دانلود رایگان کتاب ماهیت ارتباطات بازاریابی-خرید اینترنتی کتاب  ماهیت ارتباطات بازاریابی-دانلود رایگان مقاله  ماهیت ارتباطات بازاریابی-کتاب  ماهیت ارتباطات بازاریابی
ان فایل در ۵۹۳صفحه قابل ویرایش تهیه شده وشامل موارد زیر است:
 ارتباطات بازاریابی جنبه ای حیاتی از کل رسالت بازاریابی شرکت ها  است و اهمیت اجزاء ارتباطات بازاریابی در آمیخته ، بازاریابی در دهه های اخیر افزایش چشمگیری داشته است در حقیقت، ادعا شده است که بازاریابی و ارتباطات عملاً جدایی ناپذیر هستند در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با فایل توضیحات مفصلی می دهیم.

ارتباطات بازاریابی در سطح برند

بازاریابی در اشکال مختلف خود (به صورت آگهی کننده، متخصصان پیشبرد فروش، فروشندگان، متخصصان روابط عمومی و غیره) پیام هایی را در مورد انواع مختلف عناوین بازاریابی ایجاد وعرضه می کنند: کالاها، خدمات، فروشگاهها، وقایع وحتی افراد . هر چند این اصطلاحات اشکال مختلف موضوعات بازاریابی را در بر می گیرند، ولی یک اصطلاح به عنوان اختصاری برای توصیف تمام اشکال موضوعات بازاریابی کفایت می کند.

آن اصطلاح برند است . بوئیک رانییر[۱]  یک برند است. همچنین رد بول[۲]، گینس[۳]، مک دونالد، لوی، موتورولا، سونی، اینتل، مایکروسافت، مسترکارد، آمازون، کوداک، آی بی ام، دل، هوندا، مرسدس، بنز و غیره نیز برند هستند. نکته ای که باید به آن تاکید و توجه خاصی داشت آن است که اکثر ارتباطات بازاریابی در سطح برند رخ می دهد.

یک برند شناخته شده و مورد احترام یک دارایی غیرقابل ارزش گذاری است. برندها نقش استراتژیک حیاتی را به عنوان ابزاری کلیدی جهت تمایز پیشنهادات یک شرکت از پیشنهادات برند های رقبا از دیدگاه مصرف کننده ایجاد می کنند. برند های خوش نام، عملکرد بدون نقص و مناسب را به صورت مستمر تضمین می کنند و نشان دهنده ی این مطلب هستند که مصرف کننده به تمام منافعی که هنگام اتخاذ تصمیم در مورد خرید در مقوله های خاص کالایی به دنبال آن ها است، دست می یابد. علاوه بر این، یک برند میثاقی است با مصرف کننده که به موجب آن تنها ذکر نام انتظاراتی را در مورد آنچه برند در زمینه کیفیت، تناسب، موقعیت و سایر ملاحظات حیاتی خرید ارائه می دهد، بر می انگیزد. یکی از مدیران اجرایی ارشد بازاریابی شرکت پراکتر اند گمبل[۱] یکی از بهترین سازمان های بازاریابی در گذشته در مورد نقش هایی که توسط چندین برند خوش نام پراکتر اند گمبل، انجام شده است، این چنین اظهار نظر می کند:

(پاراگراف ۲ص ۵)

وقتی شما (مصرف کننده) برندی همانند تاید (شوینده) در اختیار دارید، نیازی نیست زیاد به آن بیاندیشید. می دانید که بهترین عملکرد را خواهد داشت، بهترین ارزش را برای شما ایجاد می کند و کار دلخواه شما را بدون هیچ سؤالی انجام می دهد. برند های بزرگ عامل سادگی را به دنیای پیچیده ارائه می دهند. قویاً معتقدم که ما (پراکتر اند گمبل) تا ۵۰ سال دیگر تاید، کرست، پمپرز و فولگرز را خواهیم فروخت و آنها بزرگتر و بهتر از امروز خواهند بود.

(پاراگراف ۳ص ۵)

یکپارچه سازی ارتباطات بازاریابی:

مونتین دو[۲] یک برند شناخته شده است که توسط میلیون مصرف کننده غالباً جوان مصرف می شود. در بازار به مدت بیش از ۳۰ سال، مونتین دوبه عنوان برندی قرار گرفته است که به دنبال خوش گذرانی، شعف وانرژی[۳] است. مدیران این برند دائماً در طول زمان واز طریق رسانه های ارتباطی به دنبال حفظ موضوع خوش گذرانی، شعف وانرژی بوده اند که معنای اصلی برند یاموضع گیری آن را نشان می دهد. رسانه های مختلف تبلیغاتی، حمایت مالی از وقایع، و پیشبردهای مصرف کننده سال ها به کار گرفته شده اند تا معنای اصلی برند را اعلام کنند. تبلیغات قرار گرفته در سوپر بول[۴]، که به بیش از ۹۰ میلیون نفر دسترسی دارد، و همچنین تبلیغات در رادیو و تلویزیونی محلی، صورت می گیرد تا مخاطبین هدف اولیه و ثانویه ی برند را درک کنند. حمایت مالی از رویدادها توسط مونتین دوبه عنوان یک ابزار رسانه ای مهم عمل می کند که مسابقات ورزشی همچون بازی های اسپنز ایکس[۵] و بازی های ان بی سی گراویتی[۶] را حمایت نموده است. علاوه بر این حمایت های مالی آشکار، مونتین دو همچنین میزبان انواعی از رویدادها و وقایع کم اهمیت تر است که حداقل پنج هزار مخاطب دارند. اقلام جذاب هدیه(تی شرت ها، ویدئوها، تخته های اسکی مارک دار و دوچرخه های کوهستان و غیره) در این رویدادها توزیع می شوند تا هیجان ایجاد کرده و ارتباطات مثبتی میان برند و مصرف کنندگان متعهد آن ایجاد نمایند.(پ ۱ ص ۶)

بیشتر موفقیت مونتین دو در طی سال ها، متعلق به مدیران این برند آن است که خود را وقف ارائه ی پیام های ثابت و یکنواخت در مورد برند در طی زمان و از طریق رسانه های ارتباطی نموده اند. اما بسیاری از شرکت ها، ابزارهای مختلف ارتباطات از قبیل  تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی و غیره را ذاتاً فعالیت های جداگانه ای می دانند به جای آنکه به این ابزارها به صورت یکپارچه نگاه کنند که با دستیابی به یک هدف مشترک کار می کنند. کارکنان و افراد مسئول تبلیغات گاهی اوقات نمی توانند تلاش های خود را با افراد مسئول، پیشبردهای فروش یا روابط عمومی هماهنگ کنند. کمبود یکپارچگی در گذشته نسبت به حال شایع بود اما بسیاری برند ها هنوز از برنامه های ضعیف ارتباطات بازاریابی یکپارچه رنج می برند.(پ ۲ ص ۶)

فلسفه ی کنونی بازاریابی بر این مبنا است که یکپارچگی مطلقاً برای موفقیت ضروری است. ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی به صورت ساده تر IMC، فلسفه ی و شیوه ی هماهنگ سازی دقیق اجزای ارتباطات بازاریابی یک برند است. منطق زمینه ای یکپارچگی بسیار شفاف است و آنقدر قانع کننده است که ممکن است دانشجو بپرسد: چرا این موضوع آنقدر اهمیت دارد؟ چرا شرکت ها از ابتدا ارتباطات یکپارچه بازاریابی را اجرا نکرده اند؟ چرا نسبت به یکپارچگی بی میلی وجود دارد؟



خرید و دانلود

با قیمت 12,000 تومان
  • انتشار : ۰۹ اسفند ۹۴
  • دسته بندی :
  • نویسنده :

عتیقه زیرخاکی گنج