امپراتور همکاری در فروش فایل
  • بازدید : 100 views
  • بدون نظر

خرید و دانلود
با قیمت 6,000 تومان

این پایان نامه درمورد مدیریت کیفیت در حدود ۱۵۵ صفحه می باشد. براساس تحقيقات انجام شده توسط نگارنده اين مقاله ، اكثر سازمان هاي موفق در سراسر جهان بطور معمول در حدود ٦ تا ١٠ نوع از سيستم هاي مديريت را در مجموعه فعاليت هاي خود بكار گرفته اند . كه اين موضوع براي اكثر مديران سازمان باعث سردرگمي در مورد چگونگي ارتباط آنها با يكديگر ( سيستم ها ) ، وجود تضاد بين آنها و اولويت بندي آنها شده است . بطور كلي سه استراتژي جهت بكارگيري اين سيستم ها پيشنهاد شده است كه عبارتند از :

• از هيچكدام استفاده نشده و مديران براساس تجربيات و مهارت هاي شخصي خود فعاليت
سازماني خود را كنترل و هدايت كنند .
• انتخاب يكي از سيستم ها براساس اينكه كداميك از آنها مناسب با ساختار و محدوديت هاي
سازماني بوده و بعنوان تنها راهكار بيان مي شود .
• انجام تمام آنها با تشخيص اينكه هر يك از اين سيستم ها منافع منحصر بفردي را به سازمان
ارائه مي كنند و بنابراين بكارگيري تمام آنها بطور همزمان باعث حداكثر ساختن كل سود
مي گردد.
براساس تحقيقات انجام شده ، درصد رضايت مندي سازمان از بكارگيري سيستم هاي مديريت كيفيت بخصوص سري ايزو ٩٠٠٠ ) به تنهايي در حدود ٢٠ تا ٤٠ درصد مي باشد و حتي مواردي مشاهده شده كه بسياري از سازمانهاي معروف و موفق جهان تصميم به لغو گواهينامه خود و برچيدن اين سيستم از سازمان خود گرفته اند . همچنين در اين خصوص ، بعضي از سازمانهايي كه برنده جايزه هاي مهم كيفيت نيز بوده اند مواجه با كاهش سود و حتي ورشكستگي شده اند . حال سوال اساسي اينست كه چگونه ممكن است كه اين سازمانهاي معروف و مشهور جهان داراي اينچنين عملكرد ضعيف و نامطلوبي باشند ؟ و آيا در واقع تمام اين سيستم هاي گوناگون مديريتي باعث انحراف از واقعيت هاي سازمان ميباشد؟ آيا همگي آن در تضاد با عملكرد مطلوب سازمان مي باشند ؟

خرید و دانلود

با قیمت 6,000 تومان
  • انتشار : ۲۶ فروردین ۹۵
  • دسته بندی :
  • نویسنده :

عتیقه زیرخاکی گنج