امپراتور همکاری در فروش فایل
  • بازدید : 84 views
  • بدون نظر

خرید و دانلود
با قیمت 9,500 تومان

این پروژه دارای ۲۹ پروژه مختلف به زبان AVR میباشد که به عنوان اشانتیون برای شما عزیزان ارائه شده است و همراه با مستندات و سورس کد میباشد

شرحی مختصر از برنامه های نوشته شده

 

برنامه ی ۱:

هدف از نوشتن این برنامه آشنایی با طریقه اتصال بندی در پروتئوس و همچنین روش کدنویسی در کدویژن  است ، منطق این برنامه ایجاد چراغ چشمک زن است که در هر ۵۰۰ میلی ثانیه اقدام به روشن و خاموش کردن LED ها می نماید. (صفحه ۱)

برنامه ی ۲:

در این برنامه طریقه وارد کردن و کارکردن با کلید مد نظر است که توسط کلید اقدام به روشن و خاموش کردن چراغ می نماییم . لازم به ذکر است که کلید ها به صورت حساس به سطح تعبیه شده اند .(صفحه ۲)

برنامه ی ۳:

شاهد حساس به لبه بودن کلید می باشیم که توسط متغییر پرچم این حساسیت ایجاد می شود ، در توضیح این که با فشردن و رها کردن کلید، چراغ روشن می شود و روشن می ماند و برای خاموش کردن چراغ باید دوباره کلید فشرده و رها گردد به طور کلی با زدن کلید چراغ ابتدا روشن و با دوباره زدن کلید چراغ خاموش         می گردد . (صفحه ۳)

برنامه ی ۴:

توسط این برنامه چراغ ها در بازه های های زمانی مختلف به ترتیب روشن و خاموش می گردند.(صفحه ۴)

برنامه ی ۵:

چراغ ها به ترتیب روشن و خاموش می شوند که با زدن کلید مسیر روشن شدن چراغ ها تعویض می شوند در توضیح اینکه چراغ ها ابتدا از بالا به پایین روشن می شوند و با زدن کلید، چراغ ها از پایین به بالا روشن         می گردند .(صفحه ۵)

برنامه ی ۶:

شبیه برنامه ی شماره چهار (صفحه ۶)

 

برنامه ی ۷:

راه اندازی یک استپ موتور در این برنامه مد نظر برنامه نویس می باشد. (صفحه ۷)

برنامه ی ۸:

هدف از این برنامه روشن کردن و کارکدن با سون سگمنت ها می باشد .در این برنامه بدون استفاده از آرایه ها و تنها با استفاده از دستور شرط اقدام به روشن کردن سون سگمت شده است . صفحه(۸)

برنامه ی ۹:

این برنامه شمارنده تک رقمی نام دارد . با هر بازدن کلید ، سون سگمنت عدد بعدی را نمایش می دهد .در این برنامه از آرایه ی اعداد کاتد مشترک برای روشن شدن سون سگمنت استفاده شده است . (صفحه۹)

برنامه ی ۱۰:

مانند برنامه ی شماره ۹ با اندکی تغییرات. (صفحه۱۰)

برنامه ی ۱۱:

شبیه به برنامه ی شماره ۱۰ تنها با این تفاوت که این برنامه ، اقدام به شمردن اعداد دو رقمی می نماید. (صفحه۱۲)

برنامه ی ۱۲:

پیدا کردن عدد تصادفی تک رقمی(صفحه۱۳)

برنامه ی ۱۳:

پیدا کردن عدد تصادفی دو رقمی(صفحه۱۴)

برنامه ی ۱۴:

شبیه به برنامه شماره ۱۱ با این تفاوت که در بدست آوردن یکان ها و دهگان های اعداد ، به ترتیب از باقی مانده و خارج قسمت عمل تقسیم عدد موردنظر  بر ۱۰ استفاده شده است. (صفحه۱۵)

 

برنامه ی ۱۵:

برنامه برای نشان دادن عدد سه رقمی توسط سه سون سگمنت (صفحه۱۶)

برنامه ی ۱۶:

استفاده از سون سگمنت ۴تایی جهت نمایش عدد چهار رقمی (صفحه۱۷)

برنامه ی ۱۷:

چراغ راهنمایی تک رقمی توسط سه سون سگمنت کاتد مشترک و آند مشترک و سه چراغ  (صفحه۱۸)

برنامه ی ۱۸:

چراغ راهنمایی دو رقمی توسط سه سون سگمنت کاتد مشترک و آند مشترک و سه چراغ  (صفحه۱۹)

برنامه ی ۱۹:

چراغ راهنمایی دو رقمی توسط دو سون سگمنت کاتد مشترک و دو چراغ(صفحه۲۰)

برنامه ی ۲۰:

چراغ راهنمایی دو رقمی توسط دو سون سگمنت آند مشترک و دو چراغ(صفحه۲۱)

برنامه ی ۲۱:

چراغ راهنمایی دو رقمی توسط دو سون سگمنت کاتد مشترک و آند مشترک و سه چراغ  (صفحه۲۲)

برنامه ی ۲۲:

چراغ راهنمایی دو رقمی توسط سون سگمنت دوتایی  (صفحه۲۳)

برنامه ی ۲۳:

چراغ راهنمایی کامل می باشد که در محیط شبیه سازی شده نیز می توان مقدار تاخیر چراغ سبز و چراغ قرمز را وارد نمود و همچنین شمارنده ی آن به صورت سه رقمی می باشد.  (صفحه۲۴)

 

 

برنامه ی ۲۴:

شبیه به برنامه ی شماره ۲۳ می باشد ولی امکانات بیشتری نسبت به آن برنامه دارد . از امکانات آن می توان به دسترسی پیدا کردن مقدار پیش فرض  تاخیر چراغ سبز و قرمز و همچنین صفر کردن مقدار آن ،در محیط پروتئوس و حالت افزایش و کاهشی بودن روند تعیین مقدار تاخیر برای چراغ سبز و قرمز اشاره کرد .   (صفحه۲۶)

برنامه ی ۲۵:

برنامه ایی برای آشنا شدن با روند اتصلات ال سی دی به میکرو(صفحه۳۱)

برنامه ی ۲۶:

نمایش ساعت توسط ال سی دی(صفحه۳۲)

برنامه ی ۲۷:

نمایش ساعت به صورت دو رقمی توسط ال سی دی(صفحه۳۳)

برنامه ی ۲۸:

نمایش ساعت به صورت دو رقمی توسط ال سی دی و سون سگمنت(صفحه۳۴)

برنامه ی ۲۹:

شبیه به برنامه ی شماره ۲۷ ولی با امکانات بیشتری از قبیل آلارم و تعیین مقدار ساعت در محیط شبیه سازی شده توسط کاربر.(صفحه۳۶)

خرید و دانلود

با قیمت 9,500 تومان
برچسب ها
مطالب مرتبط

عتیقه زیرخاکی گنج