امپراتور همکاری در فروش فایل
  • بازدید : 77 views
  • بدون نظر

خرید و دانلود
با قیمت 7,000 تومان

دانلود فایل پاورپوینت با موضوع بازاريابي و مديريت بازار که شامل ۲۶۷ اسلاید و بشرح زیر میباشد:

نوع فایل PowerPoint

ویژه ی رشته های حسابداری ، اقتصاد و …….

فهرست محتوا

فصل اول

مفاهيم مديريت بازار

  • تعريف بازاريابي و مديريت بازار 
  • انواع کالا
  • ۱- محصولات فيزيکي 
  • ۲-خدمات
  • ۳- ايده ها، عقايد و انديشه‏ها
  • ۴- سازمانها، مکانها، فعاليتها 
  • عوامل تشکیل بازار
  • تعاريف بازاریابی
  • فصل دوم

    انواع بازار و محيط بازاريابي

  • هدفهاي رفتاري
  • از دانشجويان محترم انتظار مي رود پس از مطالعه اين فصل بتوانند:
  • ۱- انواع بازارها را از ديدگاههاي مختلف شرح دهند.
  • ۲- محيط بازاريابي را توضيح داده و انواع آن را نام ببرند.
  • ۳- عوامل تشکيل دهنده محيط خرد موسسه را توضيح دهند.
  • ۴- محيط کلان موسسات را توصيف نموده و هر يک از عوامل آن را شرح دهند.
  • ۵- واکنشهاي مختلف شرکتها را در برابر محيط بازاريابي بيان نمايند.
  • بازار رقابت کامل
  • بازار رقابت انحصاري
  • انواع بازار
  • فصل سوم

    تقسيم بازار و تعيين بازار هدف

  • هدفهاي رفتاري
  • ۱- ضرورت تقسيم بازار را بيان نمايند.
  • ۲- سير تکاملي تقسيم بازار را شرح دهند.
  • ۳- ضوابط و معيارهاي مختلف تقسيم بازار را توضيح دهند.
  • ۴- عوامل موثر در تقسيم بندي بهينه بازار را توصيف نمايند.
  • ۵- استراتژيهاي مختلف تعيين بازار هدف را با هم مقايسه نموده و آنها را ارزيابي نمايند.
  • ۶- عوامل موثر بر انتخاب استراتژي بازاريابي را نام برده و تحليل کنند.
  • فصل چهارم

    نيازها و رفتار خريداران

  • هدفهاي رفتاري
  • از دانشجويان عزيز انتظار مي رود پس از مطالعه اين فصل بتوانند:
  • ۱- نقش خريداران را در سرنوشت موسسات امروزي توضيح دهند.
  • ۲- زنجيره خدمت- سود را با ترسيم شکل، شرح دهند
  • ۳- انواع بازارها را با توجه به سه عنصر پول، اشتياق و نيز نام ببرند.
  • ۴- هفت O (او) بازاريابي را به طور کامل شرح دهند.
  • ۵- انواع شيوه هاي بازاريابي را به طور کامل تشريح نمايند.
  • ۶- نيازهاي مختلف خريداران را با توجه به ميزان توسعه يافتگي بازارها بيان کنند.
  • ۷- عوامل فردي موثر در رفتار مصرف کنندگان را تجزيه و تحليل نمايند.
  • سوالات مهم در بازاريابي و کشف نياز مشتريان
  • محرک هاي بازاريابي
  • فصل پنجم

    اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش

  • هدفهاي رفتاري
  • از دانشجويان محترم پس از مطالعه اين فصل بايد بتوانند به سوالات زير جواب دهند:
  • ۱-عوامل موثر بر روي پيش بيني نادرست تقاضا را بيان کنند.
  • ۲- مشکلات ناشي از برآوردهاي نادرست تقاضا را بيان کنند.
  • ۳- تعريف درستي از واژه فروش در علم بازاريابي ارائه دهند.
  • ۴- سهم بازار مطلق و سهم بازار نسبي موسسات را توصيف نمايند.
  • ۵- مدلهاي کمي و کيفي پيش بيني را نام برده و هر يک را توضيح دهند.
  • ۶- نقش درک صحيح آينده را در پيش بيني درست تقاضا شرح دهند.
  • معايب برآورد بيشتر از ميزان واقعي تقاضا
  • مدل دلفي
  • شرايط استفاده از مدل بررسي قصد خريداران
  • فصل ششم

    اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي

  • هدفهاي رفتاري
  • انتظار مي رود پس از مطالعه اين فصل دانشجو بتواند:
  • ۱- اهداف حاکم بر يک سيستم بازاريابي را شرح دهد.
  • ۲- فرق اساسي بين رسالت و اهداف شرکت ها را توضيح دهد.
  • ۳- سير تکاملي جايگاه بازاريابي را در ساختار تشکيلاتي موسسات تبيين نمايد.
  • ۴- عوامل موثر در سازماندهي بازاريابي شرکتها را شرح دهد.
  • ۵- انواع ساختارهاي سازماني واحد بازاريابي را توصيف نمايد.
  • ۶- چهار سطح سازماني را در زمينه برنامه ريزي استراتژيک بيان نمايد.
  • ۷- چالشهاي مهم سازمان بازاريابي را توضيح دهد.
  • محاسن ساختار سازماني
  • معايب ساختار سازماني
  • سطوح سازماني و برنامه ريزي استراتژيک
  • فصل هفتم

    برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص

  • هدفهاي رفتاري
  • از دانشجويان محترم انتظار مي رود پس از مطالعه اين فصل بتوانند:
  • ۱- نقش قوانين بازاريابي را در يک برنامه ريزي خوب و بهينه توضيح دهند.
  • ۲- حيطه هاي مهم بازاريابي موسسات را شرح دهند.
  • ۳- راهها و شيوه هاي مناسب، تشخيص يک برنامه بازاريابي موثر را بيان نمايند.
  • ۴- منافع حاصل از برنامه ريزي در موسسات را شرح دهند.
  • ۵- فرايند برنامه ريزي بازاريابي را تشريح نمايند.
  • ۶- گامهاي اساسي در برنامه ريزي را توصيف نمايند.
  • ۷- ماهيت و محتواي يک برنامه عملياتي بازاريابي را تحليل نمايند.
  • ۸- دلايل اصلي در پياده کردن يک برنامه بازاريابي را توشيح دهند.
  • ۹-وجه تمايز بين کالا وخدمت را بيان نمايند.
  • ۱۰- بازاريابي در موسسات بيمه را شرح دهند.
  • برنامه ريزي بازاريابي
  • چگونگي تشخيص يک برنامه بازاريابي متناسب
  • قوانين بنيادي مديريت بازار
  • منافع برنامه ريزي
  • فصل هشتم

    نحوه تصميم گيري در زمينه بازاريابي

  • هدفهاي رفتاري
  • از دانشجويان عزيز انتظار مي رود، پس از مطالعه اين فصل بتوانند:
  • ۱- ابزار و مفاهيم لازم براي تصميم گيري را نام برده و هر يک را به اختصار شرح دهند.
  • ۲- در مورد ۴P فروشنده و ۴C مشتري توضيحات لازم را ارائه نمايند.
  • ۳- تصميمات عمده بازاريابان را در مورد آميزه محصول شرح دهند.
  • ۴- انواع تصميمات مديريتي را در مورد گسترش خط محصول با رسم نمودار توضيح دهند.
  • ۵- عوامل اصلي موثر در تصميم گيري در مورد آميزه قيمت را بنويسند.
  • ۶- در مورد اهداف بازاريابي موسسات توضيحات لازم را ارائه نمايند.
  • ۷- تصميمات مربوط به کانالهاي توزيع محصولات را توضيح دهند.
  • ۸- علل پيچيدگي تصميمات بازاريابي را شرح دهند.
  • ابزار و مفاهيم لازم براي تصميم گيري
  • محاسبه ارزش
  • فصل نهم

    تحقيقات بازاريابي

  • هدفهاي رفتاري
  • دانشجو پس از مطالعه اين فصل بايد بتواند:
  • ۱- لزوم تحقيقات در بازاريابي امروزي را شرح دهد.
  • ۲- نقش تحقيقات در فرايند تصميم گيري مديران را توضيح دهد.
  • ۳- تحقيقات بازاريابي را به وضوح تعريف نمايد.
  • ۴- فرايند کامل يک تحقيق بازاريابي را با رسم شکل تشريح نمايد.
  • ۵- هفت C لاتين رابط بين مدير و محقق را بيان نمايد.
  • ۶- انواع تحقيقات بازاريابي را به اجمال شرح دهد.
  • ۷- دبليوهاي ششگانه (۶W) تحقيقات توصيفي را ذکر نمايد.
  • ۸- روشهاي موجود جهت جمع آوري داده ها در تحقيقات اکتشافي را بيان نمايد.
  • ۹- در مورد ۱۰S (ده اس)، ۵M (پنج ام) و روش گروه متمرکز توضيحات شفاف ارائه نمايد.
  • ۱۰- تکنيک هاي سه گانه مصاحبه هاي عمقي را توضيح دهد.
  • ۱۱- تکنيک هاي فرافکن را نام برده و هر يک را به اختصار شرح دهد.
  • ۱۲- روشهاي جمع آوري اطلاعات در تحقيقات توصيفي را به اجمال بيان نمايد.
  • تعريف تحقيقات بازاريابي
  • تحقيقات توصيفي
  • فصل دهم

    سيستم بازاريابي و انواع مدلهاي بازاريابي

  • اهداف رفتاری
  • دانشجويان محترم پس از مطالعه اين فصل بايد بتوانند:
  • ۱- سيستم بازاريابي را تعريف نمايند.
  • ۲- سيستم هاي چهارگانه فرعي يک سيستم بازاريابي را نام برده و هر يک را به اجمال شرح دهند.
  • ۳- سيستم هاي اطلاعاتي غيرمتمرکز را توضيح دهند.
  • ۴- سيستم هاي سه گانه توزيع را بيان نمايند.
  • ۵- انواع مدلهاي بازاريابي (مدلهاي برنامه ريزي استراتژيک) را نام ببرند.
  • ۶- مدل موقعيتي بازار- محصول را به طور کامل شرح دهند.
  • ۷- مدل گروه مشاوره بوستون (ماتريس BCG ) ماتريس را توضيح دهند.
  • ۸- مدل جنرال الکتريک (GE) را به طور کامل توصيف نمايند.
  • ۹- مدل استراتژي عمومي پورتر (PGS) را شرح ىهنىز
  • ۱۰- نقاط قوت و ضعف اصلي مدلهاي برنامه ريزي را بيان نمايند.
  • ارزيابي سيستمهاي بازاريابي
  • نقاط قوت مدل هاي بازاريابي
  • نقاط ضعف مدل هاي بازاريابي
  • فصل يازدهم

    چگونگي ايجاد خلاقيت در مديريت بازاريابي

  • هدفهاي رفتاري
  • دانشجويان محترم پس از مطالعه اين فصل بايد بتوانند:
  • ۱- خلاقيت را تعريف نموده و فرق آن را با نوآوري توضيح دهند.
  • ۲- روشهاي اصلي بهسازي محصولات را نام برده و شرح دهند.
  • ۳- مراحل ايجاد يک محصول جديد را به طور کامل بيان نمايند.
  • ۴- سه نوع تست مهم مربوط به مرحله آزمايش بازاريابي را شرح دهند.
  • ۵- دوره عمر يک محصول را با رسم منحني به اجمال شرح دهند.
  • ۶- مشکلات مربوط به استفاده از منحني عمر کالا را بيان نمايند.
  • ۷- موانع موجود بر سر راه خلاقيت و نوآوري را نام ببرند.
  • ۸- مباني هفتگانه خلاقيت را نام برده و هر يک را شرح دهند.
  • پرورش و آزمون ايده ها

این فایل پاورپوینت که با زحمت فراوان گرداوری، تایپ و تدوین شده ،جهت یادگیری سریع ، ارایه و کنفرانس و… در خدمت شما دانشجویان و اساتید محترم خواهد بود.

*هدف ما راحتی شماست*


خرید و دانلود

با قیمت 7,000 تومان
  • انتشار : ۰۶ اسفند ۹۴
  • دسته بندی :
  • نویسنده :

عتیقه زیرخاکی گنج