گردنبند مرغ آمین خرید vpn امپراتور همکاری در فروش فایل
  • بازدید : 130 views
  • بدون نظر

خرید و دانلود
با قیمت 5,000 تومان

دانلود فایل پاورپوینت با موضوع نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران که شامل ۱۶ اسلاید و بشرح زیر میباشد:

نوع فایل : PowerPoint

ویژه ی رشته های حسابداری، اقتصاد ، مديريت بازاریابی و …….

فهرست محتوا

  • نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران
  • مقدمه

روند تجارت طی سال های آینده تغییر خواهد کرد، نرخ رشد اقتصادی کشورهای عضو سازمان همکاری های اقتصادی (OECD) طی ۲۰ سال آینده حدود ۳% و نرخ رشد اقتصادی در کشورهای در حال توسعه در این دوره به حدود ۵/۷ % خواهد رسید.

در این دوره سهم کشورهای در حال توسعه از تولید جهانی از حدود ۶/۱  به حدود ۳/۱  خواهد رسید. در نتیجه، قدرت و تأثیر گذاری اقتصادی ازکشورهای صنعتی  مثل ژاپن، آمریکا و اتحادیه اروپا به سمت کشورهای آمریکای لاتین، اروپای شرقی، آسیا وآفریقا کشیده خواهد شد. پیش بینی شده است که چین تا سال ۲۰۱۰ به بزرگترین اقتصاد جهان مبدل خواهد شد. حجم تجارت جهانی از ۴۰۰۰  میلیارد دلار در سال ۹۳  اکنون از مرز ۷۰۰۰ میلیارد دلار گذشته است. …

  • تغییرات عمده در بازارهای جهانی
  • الگوی رشد اقتصادی کشورهای جهان
  • تحولات موثر بر حوزه بازاریابی در سده حاضر
  • دیدگاههای حاکم بر فعالیتهای بازاریابی
  • مقایسه دیدگاه مبتنی بر فروش (نگاه قدیم)
  • با دیدگاه مبتنی بر بازاریابی (نگاه جدید)
  • چالش های موجود در حوزه بازاریابی برای توسعه تجارت
  • ضرورت حضور سازمان های توسعه تجارت (TPOs) در تجارت خارجی
  • اهداف سازمان توسعه تجارت ایران در حوزه بازاریابی
  • بازارشناسی و بازارسازی
  • توانمندسازی
  • روان سازی
  • انتظارات سازمان از متخصصین بازاریابی
  • انتظارات سازمان از کنفرانس بازاریابی

این فایل پاورپوینت که با زحمت فراوان گرداوری، تایپ و تدوین شده ،جهت یادگیری سریع ، ارایه و کنفرانس و… در خدمت شما دانشجویان و اساتید محترم خواهد بود.

*هدف ما راحتی شماست*


خرید و دانلود

با قیمت 5,000 تومان

عتیقه زیرخاکی گنج