• بازدید : 63 views
  • بدون نظر

خرید و دانلود
با قیمت 7,500 تومان
این فایل در قالبpdfتهیه شده وشامل موارد زیر است:

با سلام گرم خدمت تمام دانشجویان عزیز و گرامی . در این پست دانلود پروژه و پایان نامه کارشناسی ارشد رشته  مهندسی عمران بررسی علل خرابی های زودرس در روسازی آسفالتی مناطق سردسیر قرار داده ایم. این پروژه پایان نامه در قالب ۲۲۱ صفحه به زبان فارسی میباشد . فرمت پایان نامه به صورت ورد pdf قابل ویرایش هست و قیمت پایان نامه نیزدرمقایسه با سایر سایت ها بسیار ارزان تر می باشد
از این پروژه پایان نامه آماده میتوانید در نگارش متن پایان نامه خودتون استفاده کرده و یک پایان نامه خوب رو تحویل استاد دهید 
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد
مهندسی عمران-راه وترابری
کارشناسی ارشد عمران بررسی علل خرابی های زودرس در روسازی آسفالتی مناطق سردسیر

فهرست مطالب این پایان نامه که در قالب فایل pdf تقدیم حضورتان می گردد به شرح زیر است:

چكيده
مقدمه
فصل اول: كليات
۱-۱) تعريف مسئله
۲-۱) ضرورت تحقيق
۳-۱) اهداف و فرضيات
۴-۱) موانع و محدوديت ها
۵-۱) ساختار پايان نامه
فصل دوم: كاوش در متون
۱-۲) مقدمه
۲-۲) مقالات ارائه شده
۱-۲-۲) ترك در روسازي هاي آسفالتي ناشي از تغيير دما
۲-۲-۲) تركهاي روسازي هاي آسفالتي در دماي پايين
۳-۲-۲) تغيير ماهيت قير واصلاح آن توسط زئوليت
۴-۲-۲) ارائه زير سيستم هاي روسازي و كاربرد برنامه كامپيوتري
۵-۲-۲) شبيه سازي عددي ترك هاي حرارتي روسازي هاي آسفالتي
۳-۲) بررسي تزها و پروژه ها
۱-۳-۲) تحليل و بررسي ترك هاي روسازي به روش مكانيك شكست
۲-۳-۲) بهسازي مخلوط آسفالتي در مقابل دما و رطوبت
۳-۳-۲) پيش بيني فواصل ترك حرارتي
۴-۳-۲) تنش دمايي آسفالت وابسته به مصالح در دماي مرجع
۵-۳-۲) ترك آسفالت در دماهاي پايين وابسته به ماهيت قير
۴-۲) بررسي كتاب ها
۱-۴-۲) طرح اختلاط ساخت و اجراي آسفالت
۲-۴-۲) مديريت روسازي براي راه ها ، فرودگاه ها و پاركينگ ها
۳-۴-۲) شكست قير و آسفالت ناشي از تنش هاي دمايي
۴-۴-۲) پيش بيني تنش و حساسيت دمايي روسازي هاي آسفالتي
۵-۲) بررسي كنفرانس ها
۱-۵-۲) كنفرانس هاي خارجي
۱-۱-۵-۲) كنفرانس بين المللي روسازي هاي آسفالتي دانشگاه ميشيگان
۲-۱-۵-۲) پنجمين كنفرانس RILEM
۲-۵-۲) كنفرانس هاي داخلي
۱-۲-۵-۲) كاربرد گرمانگري بوسيله اشعه مادون قرمز در يافتن تركهاي آسفالت
۲-۲-۵-۲) سومين همايش قير و آسفالت
۳-۲-۵-۲) دومين كنگره ملي مهندسي عمران
فصل سوم: روش تحقيق
۱-۳) روش به كار گرفته شده و دلايل آن
۲-۳) دستورالعمل جمع آوري اطلاعات و روش هاي به كار رفته
۳-۳) تعاريف، اختصارات و نشانه هاي رياضي
۴-۳) برنامه كامپيوتري
۵-۳) ارائه مباحث ضروري علمي
۱-۵-۳) مدل هاي تجربي
۱-۱-۵-۳) مدل تجربي فروم و فانگ
۲-۱-۵-۳) مدل روسازي فرودگاهي
۲-۵-۳) مدل هاي بر پايه مكانيك
فصل چهارم: بررسي تمامي عوامل موثر در وقوع ترك به استثناي قير
۱-۴) مقدمه
۲-۴) مدل اصطكاك مهاري تك بعدي
۱-۲-۴) جابجايي حرارتي
۲-۲-۴) جابجايي مكانيكي
۳-۲-۴) جمع آثار
۴-۲-۴) شرايط مرزي
۵-۲-۴) ملاحظات تنش
۳-۴) تعميم مدل تك بعدي به مدل دو بعدي
۱-۳-۴) معادلات كاربردي
۱-۱-۳-۴) معادله تعادل
۲-۱-۳-۴) معادلات تركيبي
۲-۳-۴) شرايط مرزي
۳-۳-۴) شبكه المان محدود
۴-۳-۴) راه حل عددي FLAC
۴-۴) شبيه سازي و نتايج مدل دو بعدي
۱-۴-۴) حالت تغيير دماي يكنواخت
۱-۱-۴-۴) ورودي هاي مدل
۲-۱-۴-۴) تحليل نتايج
۲-۴-۴) گراديان حرارتي
۳-۴-۴) بارهاي ترافيكي
۱-۳-۴-۴) شبيه سازي FLAC
۲-۳-۴-۴) نتايج
۵-۴) پيش بيني فواصل ترك از مدل اصطكاك مهاري
۶-۴) خلاصه
۷-۴) مقايسه محلي
۱-۷-۴) معرفي
۲-۷-۴) روش كار
۳-۷-۴) انتخاب سلول هاي MN/ROAD
۱-۳-۷-۴) مشخصات هر كدام از سلول ها
۴-۷-۴) مشخصه هاي ترك
۵-۷-۴) شرايط دمايي
۶-۷-۴) مشخصه هاي مصالح
۱-۶-۷-۴) سفتي لايه ها
۲-۶-۷-۴) نسبت پوسن
۳-۶-۷-۴) چگالي
۴-۶-۷-۴) ضريب انقباض حرارتي
۵-۶-۷-۴) زاويه اصطكاك داخلي و چسبندگي
۶-۶-۷-۴) معيار مقاومت كششي
۷-۷-۴) پروسه مقايسه مدل
۸-۷-۴) بحث و گسترش
۸-۴) مطالعه پارامتري
۱-۸-۴) پيش زمينه
۲-۸-۴) متودولوژي
۳-۸-۴) ورودي هاي بررسي پارامتريك
۱-۳-۸-۴) مدول آسفالت
۲-۳-۸-۴) ضريب پوسن آسفالت
۳-۳-۸-۴) چگالي آسفالت
۴-۳-۸-۴) ضخامت آسفالت
۵-۳-۸-۴) ضريب گرمايي آسفالت
۶-۳-۸-۴) مدول مصالح
۷-۳-۸-۴) نسبت پوسن مصالح سنگي
۸-۳-۸-۴) چگالي مصالح
۹-۳-۸-۴) چسبندگي مصالح
۱۰-۳-۸-۴) زاويه اصطكاك داخلي مصالح
۴-۸-۴) مباحثه
۱-۴-۸-۴) مدول آسفالت
۲-۴-۸-۴) نسبت پوسن آسفالت
۳-۴-۸-۴) چگالي آسفالت
۴-۴-۸-۴) ضخامت آسفالت
۵-۴-۸-۴) ضريب گرمايي آسفالت
۶-۴-۸-۴) مدول مصالح اساس
۷-۴-۸-۴) نسبت پوسن مصالح
۸-۴-۸-۴) چگالي مصالح اساس
۹-۴-۸-۴) چسبندگي مصالح
۱۰-۴-۸-۴) زاويه اصطكاك داخلي مصالح
۵-۸-۴) مباحثه
۹-۴) معرفي مدل TC
۱-۹-۴) پيش گفتار
۲-۹-۴) انتشار ترك
۱-۲-۹-۴) محاسبه تنش حرارتي
۱-۱-۲-۹-۴) بارگذاري دمايي
۲-۱-۲-۹-۴) برآورد خزش
۳-۱-۲-۹-۴) مدول رهايش
۴-۱-۲-۹-۴) تنش حرارتي
۲-۲-۹-۴) محاسبه انتشار ترك
۱-۲-۲-۹-۴) فاكتور شدت تنش
۲-۲-۲-۹-۴) مدل انتشار ترك
۳-۲-۹-۴) محاسبه مقدار ترك
۱-۳-۲-۹-۴) مشاهدات
۳-۹-۴) رشد ترك
۱۰-۴) آزمايش مدل
۱-۱۰-۴) توصيف سلول هاي ۱۸، ۲۱ و ۲۲
۲-۱۰-۴) داده هاي فواصل ترك
۳-۱۰-۴) پيش بيني فواصل ترك با مدل TC
۴-۱۰-۴) پيش بيني فواصل ترك با مدل اصطكاكي
۵-۱۰-۴) مباحثه
فصل پنجم: تاثير قير در تركهاي حرارتي و چرخه هاي ذوب-انجماد
۱-۵) مقدمه
۲-۵) حساسيت دمايي
۳-۵) تاثير ضخامت پوشش قير دور مصالح
۴-۵) اصلاح قير و تغيير آن از طريق افزودن زئوليت
۱-۴-۵) معرفي
۵-۵) تأثير زئوليت بر مدول قير
۱-۵-۵) آزمايش DSR
۲-۵-۵) مدل تغيير ماهيت بر پايه ميكرومكانيك
۳-۵-۵) اثر تغيير حجم (شكست حجمي) زئوليت
۴-۵-۵) منحني هاي اصلي مدول مركب
۶-۵) بررسي اثر افزودن زئوليت در حساسيت دمايي و بهبود خواص قير در دماهاي پايين
۱-۶-۵) تشريح روند كار
۲-۶-۵) قير و زئوليت مورد مصرف و تعيين خصوصيات اوليه هر كدام
۱-۲-۶-۵) تعيين خصوصيات قير اوليه مورد مصرف
۲-۲-۶-۵) تعيين خصوصيات زئوليت و آماده سازي نمونه هاي تركيبي با زئوليت
۳-۶-۵) انجام چرخه هاي ذوب- انجماد
۷-۵) آناليز اطلاعات و نتيجه گيري

توضیحات متن:

خرابي زودرس در مناطق سردسير كه نوع غالب آن تركهاي حرارتي عرضي است ناشي از عوامل
مختلف مي باشد كه شايد بتوان گفت يكي از مهمترين علت هاي آن مربوط به خواص نامتناسب
قير به كار رفته در آن است.
معمولا فرض بر اين است كه تركهاي حرارتي عاملي غير از بارگذاري دارند كه اين امر با مدل هاي
ارائه شده همخواني دارد و به اين دليل در اكثر مدل ها تاثير ترافيك در نظر گرفته نمي شود ولي
با وارد كردن اثر ترافيك مي توان به درك و پيش بيني بهتري از آن رسيد.
همچنين از جمله عوامل مهم تاثير گذار آن خواص مصالح لايه هاي زير آسفالت بخصوص لايه
اساس است.
۲- ضرورت تحقيق ۱
در گذشته عمر بهره دهي روسازي نزديك به ۲۵ سال بوده و در حال حاضر طبق آيين نامه ها بايد
بتوان عمر روسازي اجرا شده را به نزديك ۵۰ سال رساند . مي توان گفت آسفالتهاي ساخته شده در
كشور براساس استانداردهاي فعلي ساخته مي شوند ولي روند خرابي بيشتري نسبت به آسفالتهاي
ساير كشورها دارند . در ايران با توجه به تفاوتهاي آب و هوايي موجود بايد اين امر نيز مورد توجه
قرار گيرد . در مناطق سردسير آسفالت هاي ساخته شده در ايران دچار ترك خوردگي حرارتي بسيار
سريع شده و با رخ دادن اين تركها ي زودرس به دنبال آن با نفوذ آب و رطوبت در روسازي روند
خرابي روسازي خيلي سريع تر از آنچه مورد انت ظار است رخ مي دهد . در اين پايان نامه علل وقوع
خرابي هاي زود رس در مناطق سردسير (ترك حرارتي) و تأثير هر كدام بررسي مي شود

خرید و دانلود

با قیمت 7,500 تومان

عتیقه زیرخاکی گنج