امپراتور همکاری در فروش فایل
  • بازدید : 101 views
  • بدون نظر

خرید و دانلود
با قیمت 15,000 تومان
دانلود پروژه پایان نامه کارشناسی ارشد معماری عمران و ساختمان بررسي عملكرد پايانه هاي اينترمودال,پایان نامه کارشناسی ارشد معماری عمران ساختمان,پروژه کارشناسی ارشد رشته معماری عمران ساختمان,دانلود رایگان پروژه کارشناسی ارشد معماری عمران ساختمان,دانلود رایگان پایان نامه word رشته معماری عمران ساختمان,دانلود پایان نامه و پروژه pdf و word کارشناسی ارشد معماری عمران ساختمان,خرید و فروش و انجام پایان نامه و پروژه کارشناسی ارشد معماری عمران ساختمان,دانلود پروژه پایان نامه مهندسی ارشد رشته معماری عمران ساختمان,پروژه و پایان نامه ارشد معماری عمران ساختمان,دانلود تحقیق و مقاله کارشناسی ارشد مهندسی معماری عمران ساختمان ,دانلود پایان نامه درباره بررسي عملكرد پايانه هاي اينترمودال,دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد رشته مهندسی معماری عمران ساختمان ,دانلود پروژه و پایان نامه آماده دانشجویی رشته معماری عمران ساختمان


با سلام گرم خدمت تمام دانشجویان عزیز و گرامی . در این پست دانلود پروژه پایان نامه کارشناسی ارشد معماری عمران ساختمان بررسي عملكرد پايانه هاي اينترمودال رو برای عزیزان دانشجوی رشته معماری عمران و ساختمان قرار دادیم . این پروژه پایان نامه در قالب ۱۶۵ صفحه به زبان فارسی میباشد . فرمت پایان نامه به صورت پی دی اف PDF هست و قیمت پایان نامه نیز با تخفیف ۵۰ درصدی فقط ۱۵ هزار تومان میباشد …

از این پروژه و پایان نامه آماده میتوانید در نگارش متن پایان نامه خودتون استفاده کرده و یک پایان نامه خوب رو تحویل استاد دهید .

توجه : برای خرید این پروژه و پایان نامه با فرمت تمام متنی word و قابل ویرایش با شماره ۰۹۳۳۹۶۴۱۷۰۲ تماس بگیرید .

دانشگاه آزاد اسلامی
واحد تهران جنوب
دانشکده تحصیلات تکمیلی
پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد
رشته مهندسی عمران – گرایش برنامه ریزی حمل و نقل
عنوان پایان نامه: بررسي عملكرد پايانه هاي اينترمودال

راهنمای خرید فایل از سایت : برای خرید فایل روی دکمه سبز رنگ (خرید و دانلود) کلیک کنید سپس در فیلدهای خالی آدرس ایمیل و سایر اطلاعات خودتون رو بنویسید سپس دکمه ادامه خرید رو کلیک کنید . در این مرحله به صورت آنلاین به بانک متصل خواهید شد و پس از وارد کردن اطلاعات بانک از قبیل شماره کارت و پسورد خرید فایل را انجام خواهد شد . تمام این مراحل به صورت کاملا امن انجام میشود در صورت بروز مشکل با شماره موبایل ۰۹۳۳۹۶۴۱۷۰۲ تماس بگیرید و یا به ایمیل info.sitetafrihi@gmail.com پیام بفرستید .
مقدمه
بخش يكم-تعريف استاندارد حمل ونقل اينترمودال
-۱-۱ پيشگفتار
-۲-۱ چشم اندازهاي متفاوت
-۳-۱ تعريف هاي موجود از حمل و نقل اينتر مودال
-۴-۱ ارزيابي تعريف هاي موجود
-۵-۱ تعريف جديد از حمل و نقل اينترمودال
-۶-۱ نتيجه
بخش دوم-بازدهي پايانه هاي كانتينري
-۱-۲ پيشگفتار
-۲-۲ بازدهي در سامانه كانتينريزاسيون
-۳-۲ شاخص هاي محدوديت ساز
-۴-۲ سنجه هاي بازدهي و شاخص هاي موثر بر بازدهي كانتينري
-۵-۲ استانداردهاي بازدهي
-۶-۲ نتيجه
بخش سوم-ارزيابي عملكرد حمل و نقل اينترمودال
-۱-۳ پيشگفتار

-۲-۳ روش شناسي ترازيابي اينترمودال
-۱-۲-۳ چارچوب ترازيابي اينترمودال
الف-زنجيره اينترمودال
ب-چه چيزهايي بايد سنجش شود؟
پ-واكاوي جزيي يا واكاوي كل نگر؟
ت-وابستگي هاي متقايل زنجيره عرضه كل نگر
-۲-۲-۳ نتايج سنجش عملكرد براي تمام زنجيره حمل و نقل اينترمودال
-۱-۲-۲-۳ شاخص هاي كليدي عملكرد عرضه اينترمودال
الف-خروجي هاي قيمت گذاري
ب-خروجي هاي مالي(شامل سوددهي)
پ-تنظيم زماني
ت-كنترل تلفات و خسارت ها
ث-آساني كاربرد
-۲-۲-۲-۳ شاخص هاي كليدي عملكرد –زنجيره هاي عرضه كل نگر
-۳-۲-۲-۳ شاخص هاي كليدي عملكرد –فاكتورهاي بحراني موفقيت
-۳-۲-۳ سنجه هاي عملكرد براي اجزاي مودي جداگانه
-۱-۳-۲-۳ اندازه گيري فاكتور كلي سوددهي
-۲-۳-۲-۳ سنجه هاي سوددهي جزيي از اجزاي زنجيره حمل ونقل اينترمودال
الف-سنجه هاي سوددهي پايانه هاي كشتيراني
ب-عملكرد تخليه و بارگيري
پ-سنجه هاي سودمندي پايانه هاي ريلي(و جاده اي)
ت-سنجه هاي عملكرد راه آهن

ث-سنجش عملكرد مود جاده اي
ج-سنجه هاي عملكرد كشتي
-۴-۲-۳ محاسبه اثر ورودي هاي متفاوت به زنجيره حمل ونقل اينترمودال
-۱-۴-۲-۳ زير ساخت ها
الف-دسترسي هاي دريايي به مجتمع بندر
ب-جابجايي بين مودها
پ-حمل و نقل دريايي
ت-حمل ونقل جاده اي
-۲-۴-۲-۳ تجهيزات
الف-پايانه
ب-راه آهن
پ-جاده
ت-نيروي كار
-۵-۲-۳ محاسبه براي محيط عملياتي
-۱-۵-۲-۳ فيزيكي
-۲-۵-۲-۳ سازماني
-۳-۵-۲-۳ سياسي و آيين نامه اي
-۴-۵-۲-۳ نيروي رقابتي داخل و بين زنجيره هاي عرضه كانتينر
-۳-۳ به كار بردن روش شناسي هاي ترازيابي اينترمودال
-۱-۳-۳ نگاه كلي به منابع اطلاعات
-۲-۳-۳ بررسي موردي در مجتمع بندري اينترمودال
بخش چهارم-جمع بندي
۱۰۲
۱۰۵
۱۰۶
۱۰۷
۱۰۷

ط
-۱-۴ درسهاي آموخته شده و راهكارهاي پيشنهادي
-۱-۱-۴ درسهاي آموخته شده
-۲-۱-۴ راهكارهاي پيشنهادي
منابع
( پيوست ( ۱
( پيوست ( ۲
( پيوست ( ۳
( پيوست ( ۴
چكيده لاتين

ي
فهرست جدول ها
عنوان شماره صفحه
۱ : سنجه هاي كارايي و شاخص هاي موثر بر بازدهي يك پايانه كانتينري – جدول ۲
۱ : چهارچوب واكاوي عملكرد اينترمودال – جدول ۳
۲ : شاخص هاي يكپارچگي زنجيره عرضه كل نگر – جدول ۳
۳ : شاخص هاي عملكرد فعاليت هاي بندر – جدول ۳
۴ : سنجه هاي جزيي سودمندي براي عمليات تخليه و بارگيري – جدول ۳
۵ : سنجه هاي اثر بخشي تخليه و بارگيري – جدول ۳
۶ : سنجه هاي عملكرد پايانه هاي ريلي و جاده اي – جدول ۳
۷ : سنجه هاي اثربخشي سرويسهاي خطوط كانتينري ريلي – جدول ۳
۱ : دوازده كمپاني برتر ترابري كانتينري دنيا در سال ۲۰۰۵ ميلادي – جدول پ- ۳
۲ : انواع كانتينرهاي كاربردي – جدول پ- ۳
۳ : كدهاي ايزوي جديد و قديم انواع كانتينر – جدول پ- ۳

ك
فهرست شكلها
عنوان شماره صفحه
۱:برخي مسيرهاي بين المللي اينترمودال – شكل ۱
۲:برخي مسيرهاي اينترمودال حمل بار در ايالات متحده – شكل ۱
۱:زيرسامانه يك پايانه كانتينري – شكل ۲
۲:شكل و جانمايي يك پايانه كانتينري – شكل ۲
۳:شكل و جانمايي يك پايانه كانتينري – شكل ۲
۱:قلمرو فعاليت موجود در ترازيابي اينترمودال – شكل ۳
۲:جزييات زنجيره عرضه از ديدگاه واردكننده(واردات) – شكل ۳
۳:فعاليت موجود در يك نوع زنجيره حمل و نقل اينترمودال – شكل ۳
۴:چارچوب واكاوي عملكرد اينترمودال – شكل ۳
۵:فرآيند تخليه – شكل ۳
۶:فرآيند بارگيري و بارچيني – شكل ۳
۷:نماي عمليات يك نوع جرثقيل در اسكله – شكل ۳
۸:نماي يك محوطه انبارسازي – شكل ۳
۹:محوطه تعويض مود در يك پايانه كانتينري – شكل ۳
۱۰ :بارگيري معمولي و روش بارگيري دو برابر – شكل ۳
۱:ابعاد داخلي كانتينرهاي ۲۰ و ۴۰ فوتي – شكل پ- ۳

چكيده
حمل و نقل اينتر مودال به عنوان روش برتر و كارا در دنياي ترابري مطرح است . ترازيابي و ارزيابي سامانه
گسترده اينترمودال راه هاي مناسب پيشرفت عملكرد را به كل واحد هاي درگير در اين سامانه نشان مي
دهد . شناخت درست از ترابري اينترمودال در گام اول مهم است.بررسي ها نشان مي دهد كه تعريف حمل و
نقل اينتر مودال به نوع نگاه و زاويه ديد تعريف كننده آن بستگي دارد و بسياري از تعريف هاي ارايه شده،
اين مشكل را دارند. به درستي بايد در تعريف حمل و نقل اينترمودال به جابجايي هاي محموله هاي
كانتينري شده و غير كانتينري ، روشهاي چندگانه حمل و نقل يكپارچه بودن سفر اشاره شود .امانه
كانتينريزاسيون ، در حقيقت سامانه حمل و نقل اينتر مودال است كه جابجايي كانتينرها در آن انجام مي
شود و بسيار گسترش يافته است. پايانه كانتينري، تاسيسات و امكاني در اين سامانه است كه مجموعه اي از
فعاليت ها يا خدمات را براي جابجايي كانتينرها و همچنين كنترل آنها فراهم مي سازد. براي ارزيابي سامانه
بايد پايش عمليات در پايانه كانتينري به عنوان بخش مهم سامانه ، انجام شود . بازدهي و سودمندي اين
پايانه ها ، تحت تاثير شاخص هاي فيزيكي و سازماني است. در مطالعه كارايي ، براي اينكه داده ها ي كارايي
و بازدهي ، بيشترين ارزش را داشته باشند ، بايد آنها را با داده هاي مالي و هزينه مرتبط ساخت كه اين مهم
به وسيله گرداننده و متصدي پايانه انجام مي شودو با استفاده از اين ارتباط است كه گرداننده پايانه مي تواند
سطح عملكردي پايانه را درك نمايد و در نتيجه آن را بهتر و با برنامه زمانبندي دقيق تر اداره كند تا پايانه
در سطح عملكردي بالاتري درگير يك سامانه حمل و نقل يكپارچه اينترمودال شود.فرايند ترازيابي حمل و
نقل اينترمودال ، رابطه بين كارايي بنادر (پايانه ها) و كارايي پيوندهاي اينترمودال كه كانتينرها را به بنادر
(پايانه ها)تحويل ميدهند يا از آنها تحويل مي گيرند، مورد آزمايش قرار مي دهد و سنجش در قلمرو هاي
مهم عملكرد زنجيره انجام ميگيرد.عمليات اينترمودال از نقطه تبديل محموله ها به كانتينرها تا مرحله
جداسازي در نظر گرفته مي شود.
مقدمه
۲
مقدمه
حمل و نقل اينتر مودال كه امروزه مورد استفاده قرار مي گيرد ، ابتدا در سال ۱۹۶۰ به طور
جدي مورد تاييد قرار گرفت.اين زمان ، هنگامي بود كه كاربرد كانتينرهاي تريلر ساز ، شيوه
ترابري بسته ها و بار زدن آنها بر روي وسايل حمل (كاميونها ، قطار ها و كشتي ها ) را تغيير مي
داد.در ميانه سال ۱۹۷۰ ، كانتينر ها تبديل به جعبه هاي استاندارد بار در حمل و نقل زميني
شدند. به طوري كه در اواخر قرن بيستم كانتينرها بيش از ۹۵ در صد ب ارها را بين قاره ها حمل و
نقل مي كردند و اين درصد به صورت پيوسته و روز به روز در حال افزايش بود . كانينريزاسيون به
صورت بنيادي حمل و نقل را تغيير داد . با همه گير شدن استفاده از كانتينرها ، حمل و نقل كالا
از مبدا به مقصد (درب به درب ) مورد توجه شاياني قرار گر فت .كاربرد كانتينرهاي رايج ، روشهاي
مختلف حمل را به يك شبكه گسترده و پيچيده كه بارها را با سرعت و كاركرد بي سابقه از مبدا
به سمت مقصد جابجا مي كرد، تغييرداد.
كشورها و مناطق مختلف تلاش كردند در صنعتي كه روز به روز توسعه پيدا مي كرد و به هم
پيوسته و تنيده مي شد، باقي بمانند . بنابراين ، سرمايه گذاريهاي زير ساختي هنگفتي را در بندر
هاي كانتينري و ديگر تسهيلات اينترمودال انجام دادند كه اين تلاشها امروزه نيز به شدت ادامه
دارد و نگرش به آن به عنوان يكي از شاخص هاي توسعه در كشور ها شكل گرفته است.
مقدمه
۳
امروزه موسسه هاي بار بري به حمل و نقل به عنوان سرويسي نگاه مي كنند كه نياز به تلفيق
شدن با عملكرد هاي ديگر را دارد و كارگزاران حمل ، ديگر خود را به يك روش در ترابري
محموله ها محدود نمي كنند . بنابراين ، ارايه سرويس در جهان حمل و نقلي ، كه تغيير شكل
اساسي يافته است ، بيشترين اه ميت را دارد .بيش از چهار سال كاربرد اينترموداليسم نشان ميدهد
كه مي توان بدون دسته بندي هاي مودال به ترابري و حمل ، فكر كرد .اين موضوع مهم ، يكي از
دستاوردهاي ماندني اينترموداليسم است و شايسته است كه مكان پسنديده اي را برايش در تاريخ
حمل و نقل قرن بيستم در نظر بگيريم.
در دنيايي كه به طور كامل تحت تاثير انقلاب لجستيك ۱قرار گرفته است،زنجيره عرضه و توزيع
بدون درك مفهوم ترابري اينترمودال قابل طراحي و كاربرد نيستند .اين زنجيره ها از روش هاي
مختلف حمل و نقاط تغيير مود تشكيل شده اند كه مرزهاي بين كارخانه ها و مركزهاي خريد
مشتريان را در بر مي گيرند. عملكرد مناسب و پايايي اين زنجير هاي متشكل از عناصر و اجزاي
متفاوت ، در جهت رضايتمندي توليدكنندگان و مشتريان بسيار مهم است.
پس براي توسعه عملكرد در محدوده هاي عملياتي زنجيره ارزش و حركت در جهت افزايش
كارايي در عمليات و فرايند ها لازم است تا جنبه هاي متنوع و متفاوت از عملكرد مورد سنجش
۱ Logistic revolution
مقدمه
۴
۱و ارزيابي ۲قرار گيرد . اين جنبه هاي متفاوت ميتواند مودهاي جداگانه ، تركيب هاي مودها و
سطوح پيوندي مودي باشند تا با ترازيابي آنها بررسي منابع ودليل هاي ناكارآمدي به درستي
مورد شناسايي و واكاوي قرار گيرند.
به عبارتي دانستن اينكه سامانه حمل و نقل قادر هستند در دنياي رقابت ها و انتخاب هاي
مشتريان باقي بمانند يا نه و اينكه چگونه بايد با تصميم گيري ها و سياست گذاري هاي جديد به
اين سامانه كمك كرد ، بدون سنجش و اندازه گيري عملكرد و ارايه سنجه هاي مناسب و
كاربردي ممكن نيست.
همچنين با اين سنجش ها ست كه تفاوت ديدگاهها و رويكردهاي مختلف حمل و نقل ريلي در
عرصه شايستگي هاي سازماني و همينطور محيط زيست آشكار مي شود . امروزه افزايش كارايي ها
چيزي جدا از كمك به سلامت نگاه داشتن محيط زيست ديده نمي شود.
در اين ارايه سع ي بر اين است ، پس از شناسايي يك تعريف مناسب از حمل و نقل اينتر مودال
كه به درك آن كمك مي كند و پايه اي براي حركت به سمت بخش هاي ديگر مي گردد، به طور
ويژه بر بازدهي و شاخص ها و سنجه هاي مربوطه به آن در پايانه هاي كانتينري متمركز
۱ Measurement
2 Evaluation
مقدمه
۵
شويم.اين كار بدين جهت انجام مي شود كه ديد وسيع تري براي فهم كارايي در يكي از مهمترين
اعضاي زنجيره عرضه اينترمودال فراهم گردد.
نقطه تحويل كانتينرها به كشتي ها و نقطه دريافت كانتينرها از كشتي ها ، پايانه هاي كانتينري
هستند كه بخش مهمي در زنجيره توزيع را شكل ميدهند . مديريت پايانه هاي كانتينري اينتر
مودال ، فرايند گسترده و پيچيده اي است كه شامل محدوده اي وسيع از تصميم گيري ها مي
شود. علت اين موضوع اين است كه در فعاليت هاي زيادي در پايانه هاي كانتينري تمركز مي
يابند و تداخل اين فعاليت ها و وابستگي ها متقابل آنها به همديگر ، كاركرد مهمي د ر افزايش يا
كاهش كارايي سامانه كانتينريزاسيون دارد . قسمت زيادي از محموله هايي كه روزانه در فضاي
تجارت بين الملل جابجا مي شوند، از پايانه هاي كانتينري عبور ميكنند و سهم آنها در تجارت
بين الملل بسيار بالاست .پايانه هاي كانتينري با عملكرد خود كل زنجيره را تحت تاثير قرار مي
دهند و ارزيابي فرآيندهاي داخلي آنها بسيار مهم است.
در بخش سوم و به عنوان اصلي ترين مبحث روش شناسي ارزيابي زنجيره ترابري اينترمودال ارايه
مي گردد و سنجه هاي مربوطه بررسي مي شوند . هدف اين قسمت، نگاهي به توانايي هاي مربوط
به ترازيابي ، بررسي و آزمايش كارايي بنادر و كارايي پيوندهاي اينترمودال آنهاست و سنجش ها
در قلمروهاي مهم عملكرد انجام مي گيرد.
مقدمه
۶
مرزهاي زنجيره اي كه بايد سنجش شود تعيين و روش شناسي سنجش عملكرد بيان مي گردد و
سنجه هاي مناسب و نتايج ، براي زيرساخت ها و عناصر زنجيره عرضه اينتر مودال ا رايه ميشود .
يعني به شاخص هاي كليدي عملكرد براي مودهاي متفاوت و پيوندهاي بين آنها اشاره شده است
تا داده هاي مناسب براي مدل هاي كامپيوتري در ارزيابي پاياني زنجيره به وجود آيند.
نتيجه اين است كه به عنوان يك هدف مهم منابع ناكارآمدي مشخص مي شوند و مبناهاي
شايسته اي جهت توسعه و اصلاح عملكرد در سطوح مختلف عملكردي بنيان نهاده مي شوند.

خرید و دانلود

با قیمت 15,000 تومان

عتیقه زیرخاکی گنج