امپراتور همکاری در فروش فایل
  • بازدید : 98 views
  • بدون نظر

خرید و دانلود
با قیمت 5,000 تومان

دانلود کمک پایان نامه با موضوع تحول بيان سينمايي که شامل ۴۸ صفحه میباشد:

نوع فایل Word

فهرست محتوا

  1. تحول بيان سينمايي
  2. مقدمه
  3. سينما در آغاز ۱۸۹۵ يك هنر نبود – دو سه دهه طول كشيد تا شكل‌ها، سبك ها و روش هاي بياني آن توسط فيلمسازان مختلفي در اروپا و آمريكا تدريجاً تجربه، كشف و ابتكار شود و هنر هفتم بوجود بيايد و سينما را مقارن با آخرين سالهاي دهه ۱۹۲۰ و تقريباً همزمان با تبديل سينماي صامت به ناطق در زمره هنرها جا دهد. در واقع به تدريج منتقدان و هنرمندان ساير رشته ها نگاهشان به سينما به عنوان يك هنر بديع كه مي تواند با ادبيات، تئاتر، موسيقي و نقاشي برابري كند معطوف شد. گرچه فيلم هاي صامت و سياه و سفيد هم قادر به پوشش حوزه وسيعي از بيان سينمايي هستند ولي پيدايش صدا، يك همه بعد پيدايش رنگ، و در ۱۹۵۰ پرده عريض اين تحول را پرشتاب تر و پيچيده تر كردند و وسعت و عمق بيشتري به هنر سينما دادند و امكانات بياني بيشتري فرا پيش گذاشتند.
  4. ويژگي هاي بنيادي سينما به لحاظ يك وسيله بيان
  5. ۱- حركت:
  6. ۲- شرايط رواني و فضايي ديدن فيلم:
  7. ۲- واقعگرايي
  8. اوتينيگ
  9. واژه مونتاژ
  10. تدوين
  11. ۱- رديف كردن يا Asembly
  12. ۲- برش ابتدايي يا Roughcut
  13. ۳- تدوين نهايي يا Fine cut
  14. فوايد و كاربردهاي تدوين
  15. ساختار
  16. سيستم چيست؟
  17. ويژگي هاي نما بر حسب شاخص بزرگنمايي انسان
  18. صحنه (Scene)
  19. تداوم
  20. تداوم و زمان
  21. زمان دروني
  22. زمان بروني
  23. ۱- نماي پوششي Cover shot (پوشش رويداد نه پوشش قاب)
  24. ۲- نماي منطبق Match shot  Match cut يا Matching cut
  25. ۳- Cut away = برون برشي  جزء متفاوتي از يك عمل مداوم در يك صحنه
  26. ۴- اينتركات = = inter cut ميان برشي ـ ارجاع به پيشرفت موازي يك رويداد ديگر
  27. ۵- نماي واكنش ReAction shot  نماي عكس‌العمل
  28. ۶- اينسرت ها
  29. EstabLishing shot  – نماي معرف
  30. ۲- خطر فرضي
  31. سكانس مونتاژي چيست؟
  32. رابطه برش و حركت
  33. برش تطبيقي يا برش تطابقي Match cut
  34. * دو نكته مهم در Match cut
  35. واحد اصلي تداوم؟  
  36. صحنه 
  37. برش در آغاز حركت 
  38. * پرش در پايان حركت :
  39. برش روي حركت دوربين
  40. اصول مكانيكي تداوم
  41. ۱- تداوم زماني – زمانبندي
  42. ۲- تداوم مكاني – فضايي
  43. ۳- تداوم جهت (جهت نگاه، جهت حركت، ورود و خروج)
  44. ۴- حفظ تداوم فوري و رنگي (نور سايه، رنگ، كنتراست)
  45. * ۱- نور اصلي و جهت و زاويه تابش آن
  46. ۵- حفظ تداوم صوتي
  47. ۱- صداي زمينه – فون – آبيانس 

 


خرید و دانلود

با قیمت 5,000 تومان
  • انتشار : ۲۴ فروردین ۹۵
  • دسته بندی :
  • نویسنده :

عتیقه زیرخاکی گنج