• بازدید : 74 views
  • بدون نظر

خرید و دانلود
با قیمت 4,000 تومان

   یک مدیر نمی تواند تمام کارهای یک سازمان را به تنهایی زیر نظر بگیرد مگر با ایجاد هماهنگی بین افراد سازمان که آن هم جزء با ایجاد ساختارسازمانی امکان پذیر نمی باشد. بنابر این سازماندهی یکی از ابزار مهم یک مدیر موفق می باشد که بدون آن مدیر نمی تواند سازمان را به اهداف مورد نظر برساند.

جهت دادن اطلاعات به سوی مدیران مربوط تا میزان عدم اطمینان ان ها هنگام تصمیم گیری کاهش یابد                                                

توزیع اختیار برای تصمیم گیری به طور موثر به صورتی که اعضای سازمان بتوانند بدون دردسروبا انسجام در هر سطحی برنامه های خود را اجرا کنند.                                                                       

تعیین و کنترل روابط میان واحدهای کاری به طوری که اطمینان حاصل شود کلیه کارها به شیوه ای مرتب و منظم اجرا شده است و کلیه واحدها در موفقیت سازمان مشارکت داشته اند                                            

خرید و دانلود

با قیمت 4,000 تومان
  • انتشار : ۱۵ فروردین ۹۵
  • دسته بندی :
  • نویسنده :

عتیقه زیرخاکی گنج