• بازدید : 85 views
  • بدون نظر

خرید و دانلود
با قیمت 4,000 تومان
برند معنایی جامع تر از نام تجاری داشته چرا که نام تجاری علائم و نشانه ها (لوگو) را شامل نمی شود . نام تجاری حس بینایی شرکت را تقویت کرده و در عین متانت می بایستی بعنوان یک چالش در اذهان مشتریان جلوه گری نماید که از این مرحله به بعد می توان برآمیخته بازاریابی (p 4) تاکید نمود. 
از نام تجاری به زبان روی بسته بندی یاد می گردد . بسته بندی و نام تجاری مکمل یکدیگر و یک همزیستی اجباری را در کنار هم تجربه می کنند.
در انتخاب نام تجاری جهانی از اصول نام تجاری داخلی (کوتاه ، آمیخته با خلاقیت، معرف ویژگی‌های محصول و مناسب با فرهنگ‌های گوناگون با تلفظ های متفاوت) به انضمام دقت و تیزبینی استفاده می شود.
 نام تجاری بین المللی حاصل استدلال مدیریتی است نه تقاضای بازار . محصول جهانی در بازار جهانی عرضه می گردد . یک نام تجاری جهانی می تواند بعنوان چتری برای معرفی محصولات شرکت استفاده شده و نمادی از باور و ادراک مشتری می باشد .
در هنگام معرفی نام تجاری باید بررسی های لازم از حیث این که قبلاً در هیچ کشوری به ثبت نرسیده باشد صورت پذیرد که در عین حال فراگردی پرهزینه و زمان براست.

خرید و دانلود

با قیمت 4,000 تومان
  • انتشار : ۱۲ فروردین ۹۵
  • دسته بندی :
  • نویسنده :

عتیقه زیرخاکی گنج